Εργασιακά περιβάλλοντα παροχής τουριστικών υπηρεσιών

Για την κατάρτιση σε αυτά τα εργασιακά περιβάλλοντα διδάσκονται θέματα σχετικά με τη διαχείριση, το χειρισμό και την παροχή τουριστικών υπηρεσιών με τη χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ). Αναλυτικότερα, περιλαμβάνονται θέματα που ασχολούνται με την :

Οργάνωση γραφείου με την βοήθεια Η/Υ (π.χ. αρχειοθέτηση, προγραμματισμός λειτουργιών, κ.λ.π.)
Επικοινωνία μέσω σύγχρονων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών (π.χ. e-mail, telefax, fax)
Χρήση εφαρμογών που χρησιμοποιούνται σε γραφεία παροχής τουριστικών υπηρεσιών (π.χ. κρατήσεις θέσεων σε μεταφορικά μέσα, κλείσιμο δωματίων σε ξενοδοχεία, κ.λ.π.)
Χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για τηλε-εργασία (π.χ. τηλεδιάσκεψη).

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι, λόγω των ιδιαίτερων αναγκών και απαιτήσεων των καταρτιζομένων Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες, η κατάρτιση γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένα και προσαρμοσμένα περιβάλλοντα χρήσης. Οι προσαρμογές αυτές πραγματοποιούνται τόσο σε επίπεδο υλικού (ανάπτυξη και χρήση ειδικών περιφερειακών συσκευών), όσο και σε επίπεδο λογισμικού (κατάλληλες προσαμογές στις εφαρμογές). Παράλληλα χρησιμοποιούνται ειδικά συστήματα βοήθειας (π.χ. ηχητικά μηνύματα βοήθειας), για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες των καταρτιζομένων του έργου.

Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα