Από το σχέδιο παίρνουμε το σχήμα του κάθε βραχίονα και το μεταφέρουμε σε ένα κομμάτι πλανισμένου σφενδάμου πάχους 5εκ. Ή σπουδαστές χρησιμοποιούν το ριζόχαρτο και καρμπόν για να μεταφέρουν το σχέδιο στο ξύλο. Κατόπιν ακολουθώντας τη διαγράμμιση στην επιφάνεια του ξύλου, το κόβουν στο σχήμα του κάθε βραχίονα με την πριονοκορδέλα.
Οι βραχίονες δεν καταλήγουν στο σημείο εισόδου τους στο κέλυφος, ούτε καρφώνονται σε αυτό, αλλά εκτείνονται κατά μήκος του εσωτερικού του εωσότου να εισχωρήσουν σε ειδικά διαμορφωμένες κυκλικής διατομής οπές στο κάτω μέρος του.
Έτσι έχουμε στα χέρια μας το σχήμα των βραχιόνων στο οριζόντιο επίπεδο σε σφένδαμο πάχους 5εκ. Μένει τώρα να διαγραφεί η κλίση τους στο κάθετο επίπεδο. Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ότι οι βραχίονες κλίνουν προς τα πίσω τόσο στο εσωτερικό του κελύφους, όσο και μετά την έξοδό τους από το κέλυφος, ενώ κινούνται προς τα εμπρός κατά την έξοδό τους από το κέλυφος. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται τόσο η διατήρηση του επιπέδου των χορδών σε επίπεδο παράλληλο προς το επίπεδο της δερμάτινης ηχητικής μεμβράνης όσο και η ιδανική απόστασή τους από τα δάχτυλα του αριστερού χεριού κατά το παίξιμο. Η κλίσεις τους στον κάθετο άξονα διαγράφονται κατά μήκος της κάθετης πλευρικής τους επιφάνειας. Πρώτα στον έναν, και κατόπιν στον δεύτερο αντικριστά. Επανερχόμαστε στην πριονοκορδέλα για το κόψιμο στον κάθετο άξονα.
Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διαμόρφωση του σχήματος των προεκτάσεων των βραχιόνων πάνω από τη σύνδεσή τους με το ζυγό.